Ο Μίλτος Μητσιάς βρέθηκε προσκεκλημένος στην εκπομπή «Buongiorno» του ΜΕGA, το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου.

Ο γιος του Μανώλη Μητσιά, αν και είναι οδοντίατρος αγαπά ιδιαίτερα τη μουσική και μίλησε για το νέο τραγούδι – συνεργασία των δύο τους με τίτλο «Δε θυμόμουν πώς είναι ν’ αγαπώ», την μουσική του οποίου έχει γράψει ο ίδιος.

Μίλτος Μητσιάς: «Είναι ένα τραγούδι που το έγραψα όταν ήμουν 12 χρόνων»

«Έχω γράψει τη μουσική. Είναι ένα τραγούδι που το έγραψα όταν ήμουν 12. (…) Το δοκιμάσαμε πολύ, με διάφορους τρόπους, σε διάφορα στυλ.  Λέω ‘να το δούμε Balkan;’. Όταν το ακούσαμε ενορχηστρωμένο… και ο ίδιος ο πατέρας μου, που είναι πολύ συγκρατημένος, λέει ‘αυτό είναι, έτσι θα πάμε’».

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘300x250_m1’); });
googletag.cmd.push(function() {googletag.display(‘300x250_middle_1’)})

«Εγώ μουσική γράφω, δεν γράφω στίχους»

Το βίντεο κλιπ του τραγουδιού γυρίστηκε στη Σύρο, με τον Μίλτο Μητσιά να αποκαλύπτει στιγμές από τα παρασκήνια:

«Ήταν πολύ ενδιαφέρον να δουλεύεις με τον Μανώλη, όχι ως πατέρα, αλλά ως καλλιτέχνη.

«Το αφιερώνω σε όλους αυτούς που έχουνε ξεχάσει τι σημαίνει έρωτας. Μέσα από ένα τέτοιο τραγούδι, ξαναθυμίζεις σε εσένα αυτόν τον ηλεκτρισμό, το ρεύμα, αυτό το μοναδικό στοιχείο του έρωτα, το οποίο ισοπεδώνει οτιδήποτε άλλο, υλικό και όχι.

Να ‘ναι καλά όλοι να το ζήσουνε και να έχουνε να θυμούνται έρωτες που είναι η κορύφωση μίας ζωής».