Η Νίκη Λυμπεράκη και ο Σταμάτης Φασουλής συναντήθηκαν στο θέατρο «Δημήτρης Χορν» για τις ανάγκες του νέου επεισοδίου της εκπομπής «Πάμε μια βόλτα;», που θα μεταδοθεί την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 17:20, στο MEGA.

Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός επισκέφθηκε έναν χώρο με ξεχωριστή σημασία για τον ίδιο, το θέατρο που παλαιότερα ήταν γνωστό ως «Διονύσια» και το οποίο μετονομάστηκε σε «Δημήτρης Χορν» έπειτα από δική του πρόταση, παρά το γεγονός ότι ο αείμνηστος ηθοποιός δεν επιθυμούσε κανένα μέρος να φέρει το όνομά του.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘300x250_m1’); });
googletag.cmd.push(function() {googletag.display(‘300x250_middle_1’)})

Οι φωτογραφίες από τα παρασκήνια του γυρίσματος αποτυπώνουν στιγμές από μια συνάντηση με ιδιαίτερο συμβολισμό, σε ένα θέατρο που συνδέεται με την ιστορία της ελληνικής σκηνής και με σημαντικά κεφάλαια της ζωής και της πορείας του Σταμάτη Φασουλή.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από το επεισόδιο